wel/geen jetlag - Reisverslag uit Stanmore Bay, Nieuw Zeeland van Vivian F - WaarBenJij.nu wel/geen jetlag - Reisverslag uit Stanmore Bay, Nieuw Zeeland van Vivian F - WaarBenJij.nu

wel/geen jetlag

Blijf op de hoogte en volg Vivian

31 December 2015 | Nieuw Zeeland, Stanmore Bay

Niet te geloven dat we al 1,5 dag hier zijn. Tijd gaat nu al snel. Met de voetjes in de zon ook maar eens aan een reisverslag beginnen. Het bijhouden zal de uitdaging worden.

28.12:
Met de nodige waterlanders en nog een laatste blik naar achteren, ging ons avontuur beginnen!!
De reis op zich heeft goed gegaan. Helaas vertrokken we vanaf Schiphol al met vertraging... Met eten, filmpje kijken, dutje doen, tv-serie kijken, nog wat slapen en weer wat eten en drinken krijgen we de 13 uur naar Kuala Lumpur wel om. Al met al kwamen we een uur later aan. Geen tijd om te shoppen, want een uur later gingen we alweer verder.

Het zit ons niet echt mee. Ook nu weer zitten we in het vliegtuig te wachten, omdat er bagage uitgeladen moet worden voor een 'no show'. En dan moeten we achteraan in de rij aansluiten met vertrekken. ??

29.12:
Ik weet niet hoe we het voor mekaar hebben gekregen, maar ipv aankomst om 00.10u landen we om 2.20u!!!!

Ons welkomscomitee zat al meer dan 2uur te wachten! Op het vliegveld pas naar de status van de vlucht gekeken! Maar de grootste grap was nog dat zij de dag ervoor al op ons zaten te wachten ??!

Bij de cottage in Stillwater aangekomen, toch maar meteen naar bed gegaan. Paar uurtjes lekker, niet opgevouwen, in een bed slapen en vroeg weer op!

30.12:
Willy and David gaan er even op uit en zien we de morgen weer. Wij gaan ff lekker relaxen in de tuin onder een boom. Rondje lopen en weer ff luieren.

31.12:
Vanavond gaan wij al knallend het nieuwe jaar in!

Tot snel!